sobota, 14 września 2013

Prolog

      Wydawało ci  się, że świat pomimo krzywdy jaką ci już zadał ma jeszcze wiele tajemnic przed tobą?  Ja mam tak każdego dnia, czuje że ktoś tam na świecie właśnie czeka na mnie. Rodzice, którzy zostawili mnie w sierocińcu bardzo mnie skrzywdzili. Zaadoptowało mnie bardzo miłe państwo, które miało córkę w moim wieku. Zostaliśmy najlepszymi przyjaciółkami, wiemy osobie wszystko. 'Rodzice' niewiedzą o tym, że pale, moja 'siostra' chce mnie od tego odciągnąć ale ona  nie rozumie jak to jest zostać niechcianym dzieckiem, nie rozumie jaka to jest krzywda chciała bym przestać ale nie mogę. Mój kolega Robert  bardzo mi się podoba ale wiem że mu  bardziej podoba Rosie, już nie raz się z nią pokłóciłam o to, że nie mam racji.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No i mamy Prolog ,mamy nadzieję ,że się wam spodoba.Jest krótki ale rozdziały z pewnością będą dłuższe.
     Pozdrawiamy wszystkie Directioners ;*

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny prolog życzę ley żeby się pogodziła z siostrą bo przyjaciółka jest ważniejsza niż chłopak

    OdpowiedzUsuń
  2. macie talent do wymyślania historii

    OdpowiedzUsuń