sobota, 10 stycznia 2015

Odwieszam bloga :3

    Jestem na prawdę miło zaskoczona. Zawieszając bloga, nie spodziewałam się, że ktoś wgl się tym zainteresuje. Czytając wasze komentarze, nie ukrywam, że jedna łezka zakręciła mi się koło oka, ale to wszystko ze szczęścia. Naprawdę nie wiem co jeszcze tu napisać, bo to co napisaliście było niesamowite i bardzo Wam za to dziękuję. Mam nadzieję, że pisaliście to szczerze :).
Ps. :
  • Na moim drugim blogu pojawiły się nie do końca miłe komentarze w związku z moją nazwą.Jak pewnie zauważyliście nie była ona poprawnie, ale co ja mogę poradzić jak nie chcieli mi tego uznać :p, a że jestem leniem no to nie wymyśliłam nic bardziej kreatywnego xD.

  • Rozdział pojawi się jutro, jeśli nic mi w tym nie przeszkodzi. :)
  • Pozdrawiam, do zobaczenia mordki ;)

8 komentarzy:

  1. Jej to super, że wróciłaś :-)
    Dużo weny kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że wrócisz i wróciłaś :-)
    Mam nadzieję, że cię więcej nie zawiedziemy z tymi komentarzami !
    A tak poza tym to przepraszam, że tak późno piszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie i powodzenia w pisaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej to super :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju tak się cieszę, że wróciłaś :-)
    Mam nadzieję, że nie zawiedziemy cię.
    Dużo weny !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłam się doczekać aż wrócisz !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że wróciłaś !
    Myślałam, że już nie wrócisz :-(
    Dużo weny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze czytałam i czytam twojego bloga. Bardzo się ucieszyłam kiedy go odblokowałaś !!. Mam nadzieję, że szybko napiszesz nowy rozdział :-).
    I przepraszam, że tak późno.

    OdpowiedzUsuń