niedziela, 28 grudnia 2014

Blog ZAWIESZONY

Witajcie Mordeczki :c.
Nie mam dla Was dobrych wieści.... sam tytuł tego posta mówi wszystko za siebie.
Nie wiem czy czytacie tego bloga czy nie...
Chodź wątpię w to, że codziennie przypadkowo ok. 15/20 osób pomyliło sobie bloga.
Tak. Tak. Zawieszam bloga. Nie wiem kiedy na nowo zacznę publikować rozdziały. Ale na pewno tydzień. Jeśli nadal nie zobaczę waszej aktywności, pewnie się to przedłuży.
Będę dalej pisała opowiadanie, ale wy nie będziecie tego widzieć. No chyba, że pojawią się komentarze.
Zrozumcie, mi nie chodzi o tą liczbę komentów. Mi chodzi o wasze opinie, o to jak kto uważa rozdział...czy ktoś to czyta itd.
Widzimy się do kiedyś tam... pa.

9 komentarzy:

  1. Nie odchodz pliss.
    Piszesz wspaniałe i z uśmiechem na ustach czytam rozdziały.Więc proszę nie zawieszaja bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, że odchodzisz, ale piszesz niesamowicie. Zawsze kiedy czytam rozdziały, uśmiecham się. Więc nie zawieszaj bloga na długo, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj szybko kochana! Jesteś THE BEST ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą !!!
      Ale chce także napisać coś od siebie - uwielbiam twojego bloga ale także się żałuję, że bardzo rzadko dodawałam komentarze.
      Dużo weny i żebyś szybko wróciła.

      Usuń
  4. Wpadam tu codziennie, żeby sprawdzić czy nie ma rozdziału. Nie poddawaj się, są osoby (w tym ja) które ci kibicują i czekają na notki. 

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutno :( Lubiłam tu zaglądać...
    i mam nadzieje, że wrócisz !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, że anonimowo (i wybaz za nie częstne publikowanie moich komentarzy) - nie mam tutaj konta, ale często wchodziłam na twojego bloga. No to teraz napiszę co chce także napisać.
    Szkoda, że zawieszasz, będzie nam ciebie brakowało :(
    Wesołego nowego roku 2015 i pijanego sylwestra ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana szkoda, że odchodzisz. Mam nadzieję, że szybo wrócisz!!!. Uwielbiam twój blog, masz na prawdę wielki talent do pisania i powtórzę się jeszcze raz szkoda i to bardzo szkoda, że nie będzie cię na tym blogu przez jakiś czas, a newet może wególe bie wróciz. Ale pamiętaj, że są takie osoby (jak ja)które wierzą, że wrócisz !!!.
    Przepraszam za opóźnienie, ale SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015 !!!.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj szybko !! Będziemy tęsknić. Mam nadzieję, że będziesz miała wene i wrócisz :-).

    OdpowiedzUsuń